WCZORAJ
Przedsiębiorstwo Handlowo – Produkcyjne „Bagietka” Sp. z o. o. powstało w 1992 r. Pierwotnym założeniem była produkcja pieczywa francuskiego, zwłaszcza bagietek, w kontekście lokalizacji firmy usytuowanej przy Al. Bayeux, której zabudowa nawiązuje do miasta
we Francji, w regionie Dolnej Normandii, w departamencie Calvados.
Potrzeby rynku zweryfikowały początkowy zamysł i w krótkim okresie czasu oferta została znacznie poszerzona. Proces rozbudowy
i stałego unowocześniania bazy produkcyjnej w latach 90-tych pozwolił na ugruntowanie marki na rynku lokalnym. W odpowiedzi
na oczekiwania klientów i nowe trendy od 2005 r nastąpiła szczególna intensyfikacja rozbudowy działu cukierniczego. W tym samym czasie otwarto liczne nowe punkty sprzedaży w okolicznych miejscowościach.
DZISIAJ
Dystrybucję swoich wyrobów prowadzimy w ponad 70 wyspecjalizowanych stoiskach i sklepach firmowych w pięciu województwach.
W 2013 r zakończyliśmy budowę nowoczesnej hali o powierzchni 1700 m2, przy ul. Grunowo, w Chojnicach. Inwestycja ta pozwoliła nam
na zastosowanie nowoczesnej technologii i rozszerzenie asortymentu cukierniczego. Zakupiliśmy nowe maszyny, które wpłynęły na poprawę jakości produkcji. We wcześniejszym obiekcie pozostała piekarnia, której całkowity remont zakończyliśmy w 2014 r. Pozyskane dodatkowe miejsce pozwoliło na utworzenie wzorcowego sklepu Dom chleba.
Umiejętne połączenie tradycji z nowoczesnością stanowi o sile i popularności piekarni i cukierni „Bagietka”, czego najlepszym dowodem jest liczba ponad 400 tys. Klientów, którzy w każdym miesiącu kupują nasze produkty. Zarząd przedsiębiorstwa prowadzi polityką otwartą
na nowości i elastycznie reaguje na wszelkie zmiany w nowoczesnym piekarnictwie i cukiernictwie. Nowe ustawodawstwo, trendy pojawiające się na rynku oraz oczekiwania klientów weryfikują nasze dalsze działania.
W najbliższych latach będziemy koncentrować się na rozwoju dotychczasowej działalności. Zamierzamy kontynuować rozszerzanie sieci sprzedaży oraz remontować kolejne stoiska. Planujemy dalszy innowacyjny rozwój działu cukierniczego, a w dziale piekarniczym będziemy dążyć do poszerzania oferty ekologicznego pieczywa opartego na tradycyjnych recepturach. Umożliwi to sprostanie nawet najbardziej wyrafinowanym gustom konsumentów i skuteczne konkurowanie na rynku.