WCZORAJ
PrzedsiÄ™biorstwo Handlowo – Produkcyjne „Bagietka” Sp. z o. o. powstaÅ‚o w 1992 r. Pierwotnym zaÅ‚ożeniem byÅ‚a produkcja pieczywa francuskiego, zwÅ‚aszcza bagietek, w kontekÅ›cie lokalizacji firmy usytuowanej przy Al. Bayeux, której zabudowa nawiÄ…zuje do miasta
we Francji, w regionie Dolnej Normandii, w departamencie Calvados.
​
Potrzeby rynku zweryfikowaÅ‚y poczÄ…tkowy zamysÅ‚ i w krótkim okresie czasu oferta zostaÅ‚a znacznie poszerzona. Proces rozbudowy
i stałego unowocześniania bazy produkcyjnej w latach 90-tych pozwolił na ugruntowanie marki na rynku lokalnym. W odpowiedzi
na oczekiwania klientów i nowe trendy od 2005 r nastÄ…piÅ‚a szczególna intensyfikacja rozbudowy dziaÅ‚u cukierniczego. W tym samym czasie otwarto liczne nowe punkty sprzedaży w okolicznych miejscowoÅ›ciach.




DZISIAJ
DystrybucjÄ™ swoich wyrobów prowadzimy w ponad 70 wyspecjalizowanych stoiskach i sklepach firmowych w piÄ™ciu województwach.
W 2013 r zakończyliśmy budowę nowoczesnej hali o powierzchni 1700 m2, przy ul. Grunowo, w Chojnicach. Inwestycja ta pozwoliła nam
na zastosowanie nowoczesnej technologii i rozszerzenie asortymentu cukierniczego. ZakupiliÅ›my nowe maszyny, które wpÅ‚ynęły na poprawÄ™ jakoÅ›ci produkcji. We wczeÅ›niejszym obiekcie pozostaÅ‚a piekarnia, której caÅ‚kowity remont zakoÅ„czyliÅ›my w 2014 r. Pozyskane dodatkowe miejsce pozwoliÅ‚o na utworzenie wzorcowego sklepu Dom chleba.
UmiejÄ™tne połączenie tradycji z nowoczesnoÅ›ciÄ… stanowi o sile i popularnoÅ›ci piekarni i cukierni „Bagietka”, czego najlepszym dowodem jest liczba ponad 400 tys. Klientów, którzy w każdym miesiÄ…cu kupujÄ… nasze produkty. ZarzÄ…d przedsiÄ™biorstwa prowadzi politykÄ… otwartÄ…
na nowoÅ›ci i elastycznie reaguje na wszelkie zmiany w nowoczesnym piekarnictwie i cukiernictwie. Nowe ustawodawstwo, trendy pojawiajÄ…ce siÄ™ na rynku oraz oczekiwania klientów weryfikujÄ… nasze dalsze dziaÅ‚ania.
W najbliższych latach bÄ™dziemy koncentrować siÄ™ na rozwoju dotychczasowej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Zamierzamy kontynuować rozszerzanie sieci sprzedaży oraz remontować kolejne stoiska. Planujemy dalszy innowacyjny rozwój dziaÅ‚u cukierniczego, a w dziale piekarniczym bÄ™dziemy dążyć do poszerzania oferty ekologicznego pieczywa opartego na tradycyjnych recepturach. Umożliwi to sprostanie nawet najbardziej wyrafinowanym gustom konsumentów i skuteczne konkurowanie na rynku.




​
​